HEMMA

Nu är jag i sweden igen. Hur började det..? Jo, hets! Gröt och frukt, bättre än bullar och bröd men ändå. Nu sitter jag här med min sallad och funderar. Känner fetare än nånsin. Och juste! Ska in på behandling på torsdag!! Ska på intervju o undersökning på tisdag och börjar skolan för första gången på en månad på måndag. De blir typ två dagar skola på två måndader x3. Är orolig för hur det kommer bli... Men jag kan kanske äta hälsosamt och få träna så att jag håller mig i storlek 34/XS. Jag KLARAR INTE ATT BLI FET... Om jag inte kommer kunna ha mina kläder längre så kommer jag må så dåligt.. Men jag kanske får börja träna och så om jag visar framsteg. Hoppas på det iallafall... Verkligen... Annat än det. Jo, resan. Hur har den varit?

Få se... Jag har rest med min mamma som fått nedrott när jag inte velat äta men samtidigt så har jag haft massiva hetsar och då har hon inte hjälpt mig. Det är lika mycket av min sjukdom att överäta som att svälta. Jag mår sämre av att hetsa och "purge" än att svälta... Sen äter inte hon så värst mycket heller så hela tiden behövde jag kolla så jag åt mindre än henne. Jag var som besatt av allt hon åt. Och hon erbjöd mig kakor, snickers, bröd, men hon vet att även om jag tar det så mår jag dåligt flera dagar efteråt.. Det är hemskt. Snälla,om man vill hjälpa nån med en ÄS. BJUD DE INTE PÅ NÅT SÅNT! Det hjälper inte alls!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0