Nyår!

Gott nytt år!!
Mina ny års löften:
  • Sluta hetsäta
  • Gå in i behandling
  • Höja mina betyg
  • Börja träna ca 3 gånger i veckan
  • Börja på dans
  • Läsa fler böcker
  • Lära mig att äta normalt, hoppas på att få äta "smalt". Inte smalt men nyttigt, inge äckligt o fett. Mer fullkorn o grönt

 

 

Annt än det, jo mitt ny ärs firande... Det började bra, inge frukost, inge lunch. Dagen innan hade jag haft hets och några dagar innan hade jag nog den äckligaste hetsen med kakor och skit. Men iallafall, sedan nyttig middag men sedan. DEM HADE CHIPS. En annan vän var med, hon har också ätstörningar, hon åt normalt och sådant. Men iallafall, chips och choklad bitar.. Äckligt. Imorse hade jag tänkt vara bra med inge frukost eller sådant men jag failade. En macka och en liten skål soyamjölk+flingor. Lunch var bra, en sallad. Men sen hets. Macka, flingor, äpple, tryffel, julvört, macka med keso, äpple och keso.. Äckligt..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0