USA-hets

Jag har haft MASSIVA hetsar. Med bröd, choklad, mer bröd och skit helt enkelt. Men i förrgår fick jag nog. Jag hetsade i timmar och sedan middag. Jag mådde sååå illa och var så uppsvullen att jag inte kunde sova. Så igår tog jag nya tag. SKippade frukost pga illamående från dagen innan. Men sedan lunch, det blev sallad. Sedan middag, det blev sallad med nötter(ångest påslag..) och hummus, det är btw 30 kcal per msk! Det fick jag veta nu och jag som trott att det var kcal snålt.. Det stryker hummus från "safe-food" listan... Idag har jag hitils ätit en kopp fruktsallad, melon, 2 vindruor, 3 päron bitar och två blåbär. Även om nån läser detta, ät ALDRIG jordnötssmör! JAg gjorde det MASSOR i början här men det är bara dumt. Sjukt hetsframkallande och kcal rikt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0