2012

Det slår mig ibland att det är 2012, att jag inte fullt insett det beror nog på att jag vart i behandling ungefär sedan december.. Det är trist.. :/ Jag har inte vart i skolan på sjuukt länge.. Är så rädd att behöva gå om 8an... Det är så sämst -.-.. Aja, idag är det..fredag. 2 mars. Jag har räknat ut att jag åtminstone kommer vara kvar till April.. -.- Då menar jag HDV sedan är det några månader dagvård och sedan uppföljning i flera år framåt. Det är bra här, dem följer upp. Ibland hatar jag tanken eftersom det är som om jag vill gå tillbaka.. Jag vill kunna ah den kontrollen och bli smal men och andra sidan. Jag kan bli smal och vältranad men en sund diet och träning. Min dröm är att när ajg får tillåtelse ska jag träna. Mest ser jag fram emot yoga, det finns en yoga studie nerför gatan från där jag bor. Även dans, simning och ett friskis&svettis kort :). Om jag får det så ska jag inte gå tillbaka till mina gamla vanor förhoppningsvis. Men konstigt nog tror mina föräldrar att det skulle vara dåligt för mig. jag tror att det kommer bli tvärtom. Eftersom jag inte riktigt överaktiverade mig i min Anorexia, mer svalt och gick(dvs inge gym, nt så mycket simning rl så). Så tror jag att det inte skulle trigga mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0