20/3-2012

Dagens lunch: kkorv med pasta och en svampsås. Hur gick det då? Hmm.. Jag åt upp. Jag känner inget om det. Bara låtsas som att det inte hänt. Såhär är det ibland...Jag äter saker jag hatar.. Fläsk igen, andra dagen i rad. Men känenr inget. Jag blir t.o.m avundsjuk på de som kan släppa ut ångesten. Som förut så bara kryper den i kroppen. Finns alltid där. Bara kryper.. Aja, idag blev jag vägd. Hatar det. Jag vet hur jag går upp i vikt. Längtar faktist lite att nå delmålviketn så att jag kan ha viktsamtal och utvärdera det. Jag vet att kan komemr känna mig mer okej med min delmålvikt än min målvikt.. Väldigt mycket bättre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0