Besök

Idag hade jag besök av en kompis :D. Det livade upp allt!!! Jag bara blev så glad, dagen började skit, blev tvingad till vilan och utskälld för vad?! Jo, jag tog en te påse i kaffe latte till 10 mellis.. -.-
Iallafall, det blev bra. Idag har jag ätit upp allt. Ingen supplement dryck. Men bad news :(, får ingen permiss nästa vecka heller! Utan helgen efter det, nt den här helgen, inte nästa utan helgen efter det... Bara suger verkligen, dem här sa HDV i 2 veckor, snart är jag inne på min tredje och min behandlare har inte ens nämnt dagvård...
Vad mer??.. Jo, min mamma var här och pratade med läkaren och godkännde att jag får ångestdämpande och sömntabletter vid behov. Redan så får jag Omnicol för magen, nån vit sak för uppstötningar efter måltider och en till för kramp i magen o tarmvred.
Juste, jag pratade med en tjej på dagvård idag i typ en timme, GUUD vad hon peppade mig. Jag bara lyftes upp och vill kämpa nu för att komma till dagvård. Imorse ville jag fly, rymma, fuska och nu vill jag lyckas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0