bullcrap!

Jag bara tycker att Mandometerklinikens syn på ätstörningar är så fel. De tror att ätstörningen inte är phsykologiskt. Att det phsykologiska bara är ett symtom på att man inte äter. Men jag mådde dåligt innan jag spydde och svalt. Jag gjorde det som ett ångestdämpande eller för att få ut känslor som jag inte kunde hantera. Och att det är 90% som inte kommer tillbaka känns inte sant för så många som jag pratat med har varit här förut antingen för att de fått relaspe till anorexia eller fått bulimi efter behandling. eller så kanske de inte kommer tillbaka till Madometer utan bara en annan klinik. Jag förstår inte var dem får det ifrån. Aja.. jag blir sur för om man vill ah hjälp med det phsykiska skickar dem e till phsyket, för dem "får" inte ta tag i det phsykiska. Så då eftersom dem inte får så kanske man bara inte berätter hur skit man mår. Eftersom deras teknik går ut på att äta rätt så kan man ju lätt lura dem genom att göra det men må sjukt phsykiskt och senare få en relapse. Så jag tror inte på det här stället.
http://www.youtube.com/watch?v=76UlD5Bay0A


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0