Godmorgon? Eller?

Jag vet att jag inte är speciellt smal. Önsakr verkligen att jag var det. Det värsta är att min målvikt är så hög. Och det kanske bara är jag men om man gått ner till en lägre vikt så sätter dem en lägre målvikt.. Det är extremt orättvist. Jag vill bara få liite lägre.. Bara så att jag är ok. Inte hatar hela mig. Idag kommer mig behandlare. Jag måste kolla upp vad jag får göra i helgen, helst vill jag shoppa och träffa en kompis. Vet inte riktigt om jag får det.. Jag vill egentligen inte ens åka hem.. Hatar hur spänt det är hemam.. Det är outhärdligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0