Godmorgon!

Lr inte... Men bättre iallafall. Jag är såå trött på mitt matschema redan så måste ändra om lite på tisdag när dietisten kommer. Jag vill hellre ha en yoggi än macka, det är såå lättare att äta och inte alls lika mättande. Sen har jag fått en idé! Smoothie, att blanda ihop frukosten till en smoothie om jag nån gång i framtiden inte känner att jag klarar det så kan jag fortfarande följa matschemat men inte känna mig fullt så mätt och äcklad. Det är ju en frukt, 2 dl yoghurt och flingor. Jag ska fråga nån gång vad flingorna skulle motsvara i frukt så att jag inte måste ha i hevregryn i smoothien. Bara ett litit tips för dem där ute som är i behandling.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0