helgen

Nu har jag pratat med min behandlare. Jag får ha middag med andra och familjen, det är bra men jag bara känner på mig att det kommer gå åt skogen... Jag ska shoppa även om jag inte vet om jag får men jag vill verkligen och jag ska ta sushi till lunch på söndag.
Lunch: Wok med ris(mycket grönsaker *happyface*
Middag: Torsk(tror jag ?) med potatis och räk sås
En sak jag saknar och vill ha är räk tallrik! Dvs, räkor, småpotatis, kokt ägg, sallad och mayonaäse lr keso, det är såå bra. Eftersom det är kallt så då känns det inte som mat, det är räkor som inte mättar och det är inge smör eller olja. Så yippi!!
Idag har dem sagt till mig att om jag inte skärper mig blir jag satt i labb.. Men jag kan inte göra nåt. Inte på bara ne dag.. Jag förstår inte hur dem bara kan anta att jag blir bra bara sådär "poof!"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0