Hemma bra men borta bäst

Typ sant... Helgen gick faktist rätt bra. Inge kräks och inge bråk. Men jag åt inte enligt matschemat. Det blev inge måltidsdryck. ½ portion gröt med ½ dl mjölk och 1 kiwi till frukost, kvällsmål blev 1 dl lätt yoghurt med ½ dl Kellogs fullkorn och 1 kiwi, middag blev 200 g(50 g potatis, 75 g lax och 10 g mini keso m. lite grönsaker), 10-mellis blev 1 grape och en liten macka med 1 msk mini keso sedan lunch blev 100 g räkor, 30 g potatis, 25 g mini keso och 25 g grönsaker.. Ja.. det gick ju bra... Sedan gick jag från slussen till ringen(där shoppade vi i en timme) sedan tillbaka. Innan det gcik vi runt i en timme och på lördagen shoppade vi i en timme också.. Så nu längtar jag till nästa permiss.. För då är jag inte här.. Men jag är orolig för jag "vill" kräkas.. Är bara sugen på att göra det igen så att jag vet att jag kan... Har även berättat för mina föräldrar om hur mycket jag hatar det här.. Funderar på att byta till capio på nåt sätt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0