Kombi: 1

När man har en begränsad lista av saker man är okej med att äta så lär man sig att kombinera så det blir variationer ändå. Nu delar jag med mig om dem :)
  • Te påse i värmd mjölk(det drack jag aldrig innan men här måste jag så denna kombi:n har jag lärt mig på HDV)
  • Krydda havregrynsgröten: Kanel, kardemumma ev. sweetner, snabbkaffe om man ska ha mjölk i, öven koka den med te vatten(grön te)
  • Peppar på macka
  • Keso med frukter
  • Sallad med lite kikärtor mättar väldigt bra
  • Chai mjölk(EXTREMT mättande)-recept kommer
  • Smaksatt kvarg(kvarg 0,1% fett) m. lite lätt yoghurt och frukt eller kanel
  • Vatten+äpple cider vinäger+ingefära+citronsaft m. smaksatt c-vitamin brustabeltt så att det blir drickbart
  • To be continued...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0