Mat

JAG VILL INTE ÄTA! Bara växer och växer. Varje dag. Hat. Undrar hur de blir att komma hem. Här ler jag och skrattar men känner mig inte levande. Om jag skulle visa vad jag kände skulle dem bara säga "slappna av" och proppa mig med piller så att jag inte var för jobbig. Jag är inte frisk. Jag vill inte bli frisk. Varför måste jag vara här?? Varför..? Jag ser inte sjuk ut. Jag är kanske inte normal vikt men jag är itne kraftigt underviktig. Jag passar inte som normalviktig. Jag ser fan bara fet ut då. Jag vill ha tillbaka mitt gamla mindre schema NU! Så fort jag kommer härifrån ska jag det. Frukt, frukt och mer frukt. Fast jag är rädd. Rädd för så mycket mat. Även om dem tvingar mig äta det så gör de det inte lättare. JAg har ätit risifrutti men de har inte blivit lättare. Jag har ätit banan men det skrämmer mig som fan ändå. Vad ska jag göra? Vad? Dem vill inte att jag ska träna på att äta banan för de tror mig inte. Men jag klarar det inte. Jag strök det så tidigt. Jag Är rädd för frukter, grönsaker, vatten, bröd, ost, nötter...osv. Men de tror mig inte för de är så många som klassar dem som "nyttigt". Jag vet inget längre. Jag är fylld av rädsla. Jag vet att jag kommer hata mig själv så mycket.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0