Mitt nya mål.

Min drömmål just nu är 55 kg. Det är en heälsosam vikt och inte läskigt mycket. Tyvärr är det bara min delmålvikt men ändå. Jag måste få min målvikt sänkt.. Verkligen. De ska utvärdera min målvikt igen och beräkna med min pappas metabolism och kanske sänka den(de e nt ens ett säkert kanske..) eftersom jag har nog ärvt hans metabolism. Min iallafall, varför just 55 kg?
 
-Jag har sett bilder från då och jag ser inte så grotesk ut
 
-Lana del ray väger ca 55 kg och hon ser fantastisk ut
 
-Det är en hälsosam vikt och om jagfår stanna där så lovar jag att behålla den
 
-Om jag inte får sänkt målvikt ska jag uppnå den men sedan gå ner till 55 kg på ett hälsosamt sätt, men hursomhelst SKA jag avra 55 gk.
 
Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0