Ms.Forgetfull

Jag är helt borta och skakis. Vet inte varför. Känns som om jag kan ramla ihop när som helst, är helt vinglig och borta.. Dessutom glömmer jag ALLt. Tiden, dagarna, datum, vad jag ska göra, mitt matschema, var jag lägger saker, namn, bara allt möjligt...
Iallafall.. Vad har hänt..? Jo..:
1. Jag ska hem i helgen! På söndag i ca 4 timmar :D
2. Jag har börjat gå upp i vikt nu.. Egentligen går jag bara upp det som jag har gått ner.(Ja, jag gick ner i vikt på HDV..) Detta skrämmer mig EXTREMT. Min målvikt är alltför hög, vi ska nog utvardera den igen. Inte ens innan jag var sjuk vägde jag så mycket... Fattar inte.. Iofs är det nästan 10 kg kvar.. Vilket som är hemskt eftersom jag inte kan bli friskförklarad om jag inte når min målvikt och fyfan, jag känner mig fet nu, tänk bara om 10 fucking kg..
3. Ska ändra mitt matschema:
-Alternativ till kvällsmål, kanske en skål med yoghurt+frukt
-Byta ut 1 macka+pålägg på 10-mellis till nåt med en frukt
-Få tillåtelse att dricka soyaprodukter ibland
-Funderar på att ta havregrynsgröt till frukost igen... O.o


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0