Panik och jävla skit

Har precis ätit 3-mellis.. Inte så roligt.. Men aja.. Iallafall, lunchen. Lunchen var köttstek med stekt potatis och ajvar och gräddfil. Det gick inte så bra. Så jag bröt ihop och blev flyttad till labb. Där bar grät jag och grät. Behandlaren sa att jag MÅSTE äta upp, jag får inte kompensera längre, inge alls. Så jag bara satt där och tänkte
Jag måste byta.. Hon sa att dem(här på mando) inte gör några undantag, man ska äta kött.

Sedan gick hon iväg efter jag suttit där i en halvtimme, då låste jag mig. Jag var som sten. Tankarna snurrade.
Fuska. Fuska.. Hon ser dig inte, gå ut och ta en till näsduk. Sedan använd den du redan har till att lägga köttet i. Men jag gjorde inget och vett jag ordet av så var hon tillbaka och bad mig att gå och så tog hon tallricken och gick iväg. Sen har jag inte hört nåt mer om det. Så jag behövde alltså inte äta det eller ta näringsdryck..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0