permiss

Igår fick jag åka hem 13.30-19.45, åt mellis och middag hemma. Det gick bra. Var jobbigt med mina föräldrar som tjatade på att jag skulle komma hem. Och frågade ut mig o så.. Jag längtar inte ens efter nästa permission. jag tror inte jag åker hem till helgen och jag vill inte ha besök av dem den här veckan heller. Jag abra klarar det inte. Min mamam har inte ens förstårr att jag är anorektisk och inte bulimisk.... -.-' Hon är helt borta känns det som. Vistt det var trevligt att vara hemma men dem verkade sura och på dåligt huör på ett sätt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0