Stängd toalett!

Precis fått stängd toa :), äntligen... :)
Idag ska jag till dietisten, kommer uppdatera matschema då också. Igår insåg jag att jag snart är inne på min femte vecka... Stört. Vad har jag gjort hittils? Alla dagar bara smälter samman till en. Vakna, äta, vila, äta, vila, äta. vila. äta, vila, äta, vila, äta, vila och sen lite tårar däremellan och lite spel med patienterna här.  Vet inte riktigt vad jag känner ibland.
Jag bara längtar.
Längtan....
EFter att dansa.
Att leka.
Skratta.
Välja själv vad jag ska äta.
Att få sitta hur man vill.
Att få gå ut i det fina vädret.
Åh, gud vad jag saknar promenader... Inte för förbränning, utan för att jag vill ha frisk luft.
Jag saknar mitt rum.
Mitt badkar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0