Stay Strong

http://buzzworthy.mtv.com/2012/03/05/demi-lovato-stay-strong-preview-videos/
Demi Lovatos dokumentär. Jag har legat och kollat på previews och börjar gråta. Den är så fin. Den motiverar mig. Jag gillar inte direkt hennes musik men henne. Jag har lyssnat på hennes album för den personen hon är. För det hon har gått igenom. För att jag känner igen mig i henne. Hon är ur HDV och jag är här. Hon berättar hur bra det är och jag tror henne faktist. Hon sa även att det är svårt. Hur det varje dag är svårt efter en ätstörning.. Inspiration.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0