Tappat räkningen

Jag vet inte hur många dagar eller veckor det vart nu.. Bara tappat räkningen. Dagarna går. Man vaknar och bara längtar tills man ska gå och lägga sig igen. Idag var det såå soligt! Väldigt skönt att vara ute då. Idag fick jag räkor med pasta i currysås. Det gick okej.. det värsta var att behandlarna stirrade på mig och hotade att skicka mig i labb om jag fortsatte med tvångsbeteendena. Så det var svårt. Även så la köket inte till för lite sås och räkor och sjuukt mycket pasta.. Hat på dem -.-. Men iallafall, jag sa till en behandlare efteråt om det och hon skulle säga till att de måste lägga till mer. För nu belv det typ 70% pasta och 30%räkor+sås... Hatar pasta.. men hellre det än biff.. Snart är det mellis. Kändes som att vi åt precis...
Jag måste prata med nån men det känns som att alla är sura eller irriterade på mig. Eftersom jag inte gör tillräckliga framsteg. Eller för mina tvång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0