Universe

Bara säg att dra åt helvete, ok? Att du aldrig nånsin kmr känns så för mig. Att du är lyckligare än någonsin. Säg det!! Så slipper jag tankarna och 'what if?'. Funderar på om att jag bara kunde ändra allt. Om jag kunde falla för honom. Då skulle du bli glad, han och Johan. Alla som jag förut gjort sura. Eller, bara en idé... Bara sluta helt. Försvinna? Det kanske är något. För min existems hittils verkar inte direkt gjort någon nytta. De kanske var glada med mig men jag vet att de är lyckligare utan. Vad gör skillnaden? Jag hjälper ju ingen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0