Update

Sitter fortfarande ensam vid det runda bordet i matsalen.. Hatar det. Det bara känns så ensamt och jag säger det till dem och de svara att dem ska prata med dem andra behandlarna och se om dem kan komma fram till nåt. Men nej, jag får aldrig något svar så det fortsätter, måltid efter måltid... Idag på 15-mellis bröt jag bara ihop, det fanns inte det rätta brödet, äpplena var stora och jag klarade inte att sitta så längre så allt bara krasade... Även så har jag insett att téet som de har här har kcal... 4 kcal/påse.... Fatta?!! Jag som gått och varit paranoid tidigare över det och äntligen kommit över det, trodde att det inte fanns kcal i té men tydligen gör de det.. så jag har alltså tagit 4 extre kcal varje gång jag dricker mjölk med té påse i... Aja, mellisen. Var var jag... Juste.. Jag bara satt och kunde inte förmå mig själv att äta.
Jag har bara tappat tron för behanlarna här. Dem säger att allt är lika mellan alternativen, men på ett skiljer det mer än 100 kcal, mellan ost och skinka är det 20 kcal, juice och mjölk är det 20 tror jag, mellan laktosfri yoghurt kopp och avnlig är det hela 10 kcal... Jag fattar inte! Dem vill att vi ska lita på dem... De säger att dem ska stötta... Mm...det gör dem verkligen... Nej, känns inte så... Mm.. men det var idag iallafall. Imorngon ska det gå bättre. Tyvärr blir det skink pasta till lunch.. *suck*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0