Hemkomst.. Längtar..(INTE)

Jag VILL inte hem på permiss! Och nu vill Carina att jag ska sova hemma. Jag vill inte hem. Jag vill verkligen inte. Jag känner mig bara sämre och sämre.. De tror att jag gör stora framsteg men det känns som om allt bara blir svårare och svårare. jag känner mig så rädd... Vet inte hur det kommer gå ikväll med sömnen och så.. Jag hoppas på att kanske få äta med en vän istället för min familj.. Helst sushi! Och sen kanske gå och shoppa dagen efter. Vill ha nya kläder, kanske lägger upp bilder på nya inköpen.
Nu ligger jag här iallafall och har värsta magont och halsbränna. Uppstötningar.. inte så mysigt direkt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0