You're better off with out me..

Du är bättre med henne. Hon gör dig bättre. Jag avr sjuk själv så jag kunde aldrig hjälpa dig. Jag är inte nog och kommer aldrig att bli. Men du, bara så du vet så kommer du alltid att ha en plats i mitt hjärta så även om ni tar slut eller inte så jag lovar. Jag kommer inte direkt gå över till nån annan. För du finns fortfarande kvar. Jag vet att du trodde att jag gillade honom men han finns inte för mig.. Iallafall inte på samma sätt som du. Ångrar för ofta att jag gjorde slut. Bara känns som att jag borde ha förlåtit dig helt för det som hände med henne. Jag vat hur sjukdomen bara tog över... Att jag bara tänkte på att inte äta. Men du... du såg mig göra detta och kunde inte göra nåt..jag vet att du försökte. Det kändes så rätt och är fortfarande stolt över att ha haft en sån fantastisk tjej som du...
Men som jag sagt förut. Hur det än blir är jag inte tillräckligt så även om det vore en dröm så skulle jag inte vilja att det skulle hände för du förtjänar bättre. Jag skulle inte vara tillräckligt bra för dig..jag var aldrig det ändå. Du var så get bra för mig fast jag insåg inte helt det då..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0