Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva

Det var nån dag sen jag skrev sist. Det har hänt rätt mycket.
 
  • Har gått ut några gånger
  • Åt UTE på resturang i torsdags
  • Var på mando igår
  • Ska träffa lökare om anti-depressiva nästa vecka
Ikväll ska vi ha en Halloween middag. Är orolig... Jag är så konstig i mitt humör. Jag kan gå från "okej" till helt ångest laddad och nära på att bryta ihop. Jag har försökt att arbeta med skolarbete men det känns så tungt. Jag känner mig så dum i huvudet när jag försöker eftersom inget kommer upp, inga tankar, inga reflektioner, ingetnting. Sen har lovet gått för fort. Dagen går för fort men samtidigt för långsamt. Jag vill ha lov alltid men samtidigt vill jag inte vara "här". Jagsover mycket för jag ser ingen poäng att vara vaken. Det är ingen dödsönskan som jag hade förut. Då ville jag verkligen dö. Nu vill jag bara inte leva... Det känns hemskt att jag tänker så igen... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0