Vad som räddar mig

Nu lyssnar jag på Elsa Billgrens sommarprat
 
 
 
Lyssna: Elsa Billgren
När jag lyssnade på den första gången hade jag mått dåligt i ca 1 vecka. Jag var på landet i värmen pch grönskan. Satt i min säng med trasmatta på golvet och fönstret öppet. Jag lyssnade och blev tagen på en resa, bort från tristess och illamående. Jag blev som förtrollad. Så pass att jag nästan glömde att jag var sjuk. Och vad gjorde jag när jag blev förtrollad? Jag tog mig en kanelbulle och en fin kopp kaffe. Åh, så gott <3 Nu kan jag erkänna att jag gillar kanelbullar. Sådanna stunder gör liivet värt att leva. Stunder som förtrollar en och får en att glömma all smuts i världen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0