Tuesday

Hello , Bonjour!
 
Hur har du haft det?
Jag har iallafall haft en relativt okej dag. Imorse mådde jag inte lika bra, mådde hemsk illa och hade ont i halsen. Men åt en god tallrik med gröt, banan och super-duper god mandelmjölk <3. Sedan var det iväg till skolan. Jag var sen så jag tog tåget, hatar att behöva välja så liksom. Tyvärr får jag tankar om att jag inte bränner kcal. Men så ska jag inte tänka! Jag som hade kommit bort från det... Jag vill kunna välja själv inte att Ana tvingar mig. Jag vill vara den som gör valet att ta en promenad eller äta frukt eller träna yoga, för att jag mår bra av det. 
 
Vid lunch gick jag hem och åt en linsgryta på Wi Base. Dvs att jag tar så mycket som jag tror är 280g(full portion utan sallad) utan att se hur mycket som det är. Vanligtsvis visar den i % hur mycket jag har lagt upp. 
Sen gick jag tillbaka till skolan även om jag hade huvudvärk. Jag hade som mål idag att gå hela dagen ut och det skulle jag göra! Ibland har jag som mål att gå utanför dörren, ibland har jag som mål att kliva ur sängen om jag spenderade hela dagen innan i sängen. Men oftast är det att överleva. Att inte bryta ihop eller fuska med maten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback