Bondens Marknad

 
Grönsaker, bröd, honung.. Åhh <3 kärlek.. Jag gillar faktist mat. Förut köpte jag saker, jag drömdeom bröd och honung men Hon lät mig inte äta det. Jag straffade mig själv att ens tänka på det... Men nu.. Nu får jag. Nu har jag köpt vegansk zucchinikaka. Jag har köpt MASSA grönsaker så den här veckan kommer bli en färgglad vecka! Mycket grönt! Köpte bröd, kaka, päron, kål, purjo m.m. Ville köpa honung, det fanns lavendel och ljung smak, blom smak på honung. Det låter faktist gott. Så jag har fått tillbaka kärlek till vegetarisk mat igen. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0