Dagen efter

Jag kom hem vid 1 "igår". Sen vaknade jag 8.30, men hade INGEN aptit så åt inte frukost direkt men vid 10 hade jag mer aptit så åt en skål fruktsallad. Vid 11 åt jag en macka och efter ett tag en yoggi med lite musli och kokos(jordgubb+kokos <3)
Men mår lite sisådär efter igår. Ana skriker på mig. Att jag inte kompenserar. Men jag vet att om jag kompenserar kan det antingen sluta med att jag..:
  1. Överäter
  2. Blir sämre igen och hamnar på dagvård eller HDV
  3. Ångest, panik och klarar inget
 
Så jag kommer inte kompensera. Jag ska följa mitt matschema. Äta 6 gånger om dagen. Nu är det lov och det SKA jag njuta av så nu sitter jag och kollar på Sleepy Hollow, Halloween <3 <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0