FAAN. (men egentligen borde jag vara glad?)

Vägde mig i omklädningsrummet för yogan..(Ja, såå fel men kunde inte motstå) Aja. Gissa vad..
 
 
Jag har tappat. Gått från hälsosam vikt till undervikt... >.< fattar inte hur jag kunde göra det. jag vet att jag har varit i restrict-mode... Men trodde inte att det var så farligt. Jag har ju ätit över matschemat ibland..men också ätit mindre de flesta.
 
Jag ska gå upp i vikt. Jag vill få åka till Paris med min bästa kompis. Jag vill få träna yoga. Bli vegan. Djurrättsaktivist. Vara som Elsa Billgren. Allt detta förlorar jag om jag går ner i vikt. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0