Fika: Klart!

Kom precis hem från fikat. Åt en chokladboll <3 Såå god men glömde att äta av den eftersom jag pratade med min behandlare. Den var god <3 Större än vad jag trott men god <3 
 
Vi pratade mycket. Om allt, utseende, skola, mat, vikt, ånngest, utmaningar. Hon sa att jag borde utmana mig själv med kyckling och så. Det käns svårt för att jag har fåt tillbaka mig själv. Jag har börjat få kärlek till vegetariskt igen. Så att hon vill att jag ska äta kyckling känns som ett steg bort från mitt riktiga jag. Svårt att förklara.. Jag vet vad hon vill säga men att äta vegetariskt och veganskt håller mig på rätt spår. Det är synd att jag måste använda det. Men det håller mig från tankar och att lyda när tankarna kommer. 
 
Men fika gick bra. Hon sa att jag borde gå och fika eller äta lunch med en kompis. Nu har både hon och min phsykolog sagt samma sak. Nån som vill fika/luncha med mig????
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0