Good day or bad day

Jag är fortfarande förkyld men gick till skolan. Åt fil med bär och havrefras som vanligt. Sen skulle jag gå såhär till skolan med kände mig tjock i klänningen så bytte till nåt annat. När jag väl var i skolan mådde jag sämre. Jag ville bara hem och hade huvudvärk så efter lunch stannade jag hemma. Jag ska åka till landet i helgen så kommer inte bli några inägg förrän söndag. Jobbigt.... Det hjälper att skirva av mig... 
Jag vet att jag har gått upp i vikt och att jag har typ normalvikt.. Det skrämmer mig.. För jag vill vara så, jag vill ha kurvor som Lana och Elsa Billgren. Men jag tror inte att jag skulle må bra ändå eftersom jag inte ÄR dem.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0