Hemma igen

Jag har varit på mando, åt lunch, fyllde i formulär, pratade med min behandlare och tog vikt. Det var faktist trevligt att prata med Sofia. Men lunchen var inte lika rolig.. Det var lax med sparris och potatis med broccoli, det är bättre än pannkaka men ändå svårare än vad jag brukar äta. Mådde lite illa efteråt. 
Sen träffade jag K, jag känner henne från hdv, hon är tillbaka. OCh vad jag har saknat henne <3 hon är så snäll, fin och bara bäst! Jag vill träffa henne och tänker ofta på saker jag vill berätta för henne <3 jag hoppas, hoppas verkligen att hon blir fri <3
 
Sen åkte jag tillbaka till skolan, Vi hade bild. Såå roligt! <3 Jag älskar bild, höjdpunkten på veckan. Vi har bildhistoria, det bara tar tag i mig och får mig att drömma bort. Glömma lunchen, glömma allt. Jag älsakr konst, att måla, teckna. Det räddar mig, får mig att leva istället för att överleva. 
Sedan slutade vi, jag åkte hem. Gick in på Coop och hittade: Total Fage 0% greek yoghurt
Åt det med frukt, 1 mini äpple, lite banan och några hallon 
Nu sitter jag och äter och kollar på Mad Men, borde plugga men fan ta skolan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0