Ingen aptit

Jag vill inte äta. Jag vill egentligen men jag har inget sug, ingen hunger, ingen aptit. Jag skulle äta frukost men det finns inget som lockar mig. Nu är allt mekansikt. Om inte min pappa hade varit uppe och fått mig att äta gröt hade jag inte tagit frukost. Jag ska äta frukost, det som motiverar mig är att om man INTE äter frukost bli ens ämnesomsättningen helt fucked up. Samma sak med att sova, förr sov jag ca 3-4 h men nu sover jag minst 6 h för att min ämnesomsättningen ska fungera. 
 
Så jag har ätit frukost. Jag åt kvällsmål igår, en banan med lite havrefras på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0