JAG LYCKADES!

Idag gick jag ut! TVÅ GÅNGER!
En gång själv, gick bara till några affärer. Behöver nya kläder..har inga som INTE triggar.
Andra gången gick jag med min pappa, från slussen till t-c och tilbaka. Vi gickk också till butiker. Men det är såå svårt. Jag förtjänar inget. Så fort han sa att jag redan hade kläder och så... Då blev allt så svårt igen. All kraft rann iväg och jag bara belv så svag. Så när jag kom hem slog jag ner mig på soffan igen. Jag klarar inget...
Men nu mår jag dåligt igen....
 
Borde, måste börja med uppsatserna men jag blir tårögd och får ett tryck på bröstet ,så att jag får svårt att andas, så fort jag tänker på skolan. Jag vet inte hur mycket mer jag klarar och det blir inte bättre... Jag vill bli bra igen. jag vill måste börja jobba, plugga...
 
Jag är värdelös. Hopplös.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0