Jag vill..

Jag vill gå en dag utan att oroa mig över kalorier
Jag vill gå en timme utan att kolla min reflektion om jag ser stor ut
Jag vill kunna ta rulltrappan utan att ha skuldkänslor
Jag vill välja mellanmål eller lunch utifrån vad jag vill ha istället för kcal innehållet
Jag vill inte behöva känna skam i att vara sugen på "onyttigheter"
Jag vill sluta jämföra mig i allt och med alla
Jag vill äta paj och kolla på Pushing Daisies
 
Jag vill äta vegan brownies imorgon
 
Idag blev jag ställd frågan: Nämn 3 saker som du tycker är bra med dig själv
Jag fick panik. För det fungerar inte, det går inte ihop i mitt huvud. Det går helt enkelt inte
Så sist men absolut inte minst
 
Jag vill tycka att jag är bra
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0