4 oktober

Hello, som sagt så har jag varit hemma idag. Jag har faktist fått saker gjort. Jag målade i en timme som bara flög förbi, det var liksom frukost, sen målade jag och sen helt plötsligt var kl 12 och det var lunch. Åt vegogryta sen kollade jag på Frida(filmen om Frida Kahlo). Blir alltid så inspirarad, hon var en så fantastisk kvinna! Den utspelar sig i Mexiko, spanska, fina färger och frukter! Saknar faktist Spanien lite, även om det var ett helvete så var det OTROLIG frukt. Jag åt typ 10 per dag, utsökta persikor, meloner, bananer, grapefrukt. Otroligt gott! Så jag tog en skål med 1/2 päron även om det inte var mellanmålstid. Bara för att jag kände för det! 
Vid 15 gick jag till skolan för ett möte om min individuella studieplan. Eftersom jag har sånna problem som jag tar tag i så klarar jag inte skola samtidigt så vi gör den lite annorlunda än för dem andra. Iallafall, jag åt ingen 15 mellis idag och nu är det snart middags dags.. Jag var ute och handlade efter mötet så hann inte gå hem och äta. Jag köpte en ny halsduk och vantar och en suprise! Den ska jag visa er imorn :)
Nya halsduken
(PS-Jag ursäktar den dåliga kvaliten och hemska håret)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0