Måndag... Månens dag

Jag blev väckt av pappa idag, han glömde att jag har sovmorgon på måndagar eftersom jag inte går på gympan. Gud, vad jag vill gå på gympan, jag vill ta ut mig, bli trött på ett skönt sätt. Men det gör jag inte.... 
Jag åt frukost, soya mjölk med musli och ett litet, svenskt äpple. Det är inte alls lika gott som fil med blåbär men det hade vi inte. 
 
När jag gick till skolan var jag så trött och har ont i halsen. Vi hade slöjd som första.. Det var som om jag inte var där. Jag gick hem på lunchen. Åt nån vegogryta med couscous. Sedan bestämde jag mig för att stanna hemma. Jag vet att jag inte orkade mer om jag redan var helt slutkörd. Jag la mig framför tvn och bara stirrade. Jag känner mig oharmonisk. Helt konstig i hela kroppen. Jag mår illa men vill äta. Jag är trött men kan inte sova. Jag är så stressad men jag kan inte koncentrara på något alls. Aja, så är livet. 
 
Vid 15 mådde jag extremt illa, som att jag skulle spy.. Men sen satte jag på Frida, en film och Frida Kahlo. Den fantastiska konstnären. Den utspelar sig i sydamerika med den fantastiska frukten och fina färgerna så jag blev med ens sugen på frukt. Jag tog min tykasse och gick ner till Coop. Köpte melon, banan, grapefrukt och ett äpple. Halve det blev min mellis och det kändes faktist bra. Det känns som att mitt utseende inte ska betyda lika mycket, det är konsten, orden och tankarna som kommer från mitt huvud som ska betyda något!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0