Mår illa av att vara jag

Imorse, hela dagen idag och igår har jag mått illa. Och imorse var det som att det var på grund av mig. Mitt illamående är av att vara jag. Att ha min kropp. Jag åt lite gröt med morot i med sötningsmedel och kryddor(blir som morotskaka). Klarar knappt det. Jag åkte till skolan eftersom jag var sent och allt jag kunde tänka på var att jag inte förbrände något. Ovanpå det hann jag inte till skolan. Känner mig som ett misslyckande. Allt är så överväldigande. Det känns verkligen som att jag inte kan andas, som att jag simmar under vattent, jag ser ytan men jag drunknar. Jag kommer aldrig komma ovanför ytan, så fort jag kommer någonstans är det något annat som tynger ner mig. Ett nytt prov, ny läxa, viktuppgång/viktnedgång.... Jag mår så dåligt. Jag saknar sommaren. När jag var helt Elsa Billgren och åt och mådde bra...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0