Mår sämre fast bättre

Igår mådde jag väldigt dåligt. Det var dop för min nya kusin, Ruben, min pappa är snäll men tvingade mig att gå. allt var som tunnelseende liksom. Som att jag inte upplever något. Jag ser allt utifrån på ett sätt när jag mår så.
Det serverades bullar där, funderade på att ta en för att jag är sååå sugen på kanelbullar just nu. Men thank god så tog jag ingen. Jag vet att jag skulle må så sämst om jag hade tagit en. 
 
När jag kom hem tog jag en skål varm gröt med mandelmjölk och ½banan. En av mina favorit mellamål. Sedan somnade jag.
 
När jag vaknade mådde jag lite bättre men då kom stressen om skolan. jag hr slösat en hel helg bara för att jag känt mig deprimerad! Och iom det mådde jag ännu sämre... Jag är hela tiden medveten om min fula mage och höfter.. Jag känner hur kläderna hänger eller klämmer. Jag vet att jag är större... Men jag äter mina mål ändå... Fast klarar ändå inte alls saker lika bra som i somras när jag var mycket medr okej med min kropp. När jag inte hade denna mage... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0