Misslyckad

Jag har inte gått ut idag och jag tror inte att jag kommer göra det heller. Jag mår så dåligt just nu. Ledsen, förtvivlad, rädd, arg, ångestfylld...
 
Har precis ätit, en fin skål fruktsallad. Jag ville ta en brödbit till för att det skulle vara gott. Jag gick ut i köket, la i brödet i brödrosten, satte på vatten kokaren. Sedan kom min pappa ut och sa " Men du har väl redan ätit?".. Och då blev allt svart. Jag bara gick iväg och satte mig i soffan med högsta volymen på. Jag funderar på att gå och lägga mig, sova, gråta för att vara vaken är bara ett enda lidande, tristess.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0