Precis ätit en häst

Känns så iallafall.
Jag blev typ sjuuukt "hungrig", alltså jag har inte hungerkänslor tillbaka än så jag vet inte vad jag ska kalla det. Men om jag typ väntar till 16.30 att äta 15 mellis kan det blir så. Så fort jag börjar äta slutar jag liksom inte.

Så det blev först mitt mellis, sen en lite skål gröt och sist en macka med jordnötssmör. KÄNNS SOM ATT JAG SKA SPRICKA. Men jag behöver mat, jag behöver gå upp i vikt, jag har ju tappat och så... Om jag tappar mer så har jag tappat allt som jag gått upp i somamr och hamna på dagvård igen.. -.- VILL INTE DET! Så jag ska inte få panik över att jag ätit mer än vad jag "ska". Dessutom har jag tänkt...
 
Min lillebror kan äta chipspåse efter chipspåse, mina kompisar med. Men jag klarar inte ens en macka extra utan att min mage sväller upp -.-.. WHat is wrong with me..?? Förut klarade jag inte ens ett äpple utan att svälla upp som en ballong. Så är det när man ahr förstört sin ämnesomsättning och matsmältnings-system-sak.. 
 
Iallafall, jag tar några gudomliga tabletter som jag inte skulle klara mig utan. 
Dessa:

Jag vill bara säga att det är okej att äta mer, du kommer inte gå upp i vikt. Om magen blir lite större är det för att den blir uppblåst. OCH för att mat tar plats, ja, så få inte panik.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0