Restricting

Mellis:
En vanilj Skyr med kanel, ingefära och rivet morot och en bröd skiva av kryddbröd
 
Skulle varit på läxstuga men det var ingen där. Jag hade planerat att inte äta idag. Jag blir orolig att "jag" ens tänt så. Hon ville att jag skulle skippa frukost, lunch skulle jag äta själv så den kunde jag skippa, jag skulle vara på läxstuga till 17 sen shoppa och när jag kom hem skulle jag "äta" middag själv så den kunde jag skippa. Jag orkar inte. Kampen inom mig. I mitt huvud. Hon SKRIKER.
 
Men jag har ätit idag! Fil frukost, hälsosallads lunch och nu god mellis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0