Skol Ångest

Jag vaknade 6 imorse även om jag hade sovmorgon. Sen satt jag i 50 minoch översatte en franska uppsatts. Sen pluggade jag no... Jag mår bara så dåligt. Allt blir dåligt igen. Jag har tvångstankar, ätstördatankar, sug om självskada... Jag vill verkligen inte tillbaka dit. Igår satt jag med en rakhyvel mot armen. Jag skakade. Men jag gjorde det inte!
Idag log jag. Jag var trevlig. Men så fort jag gick in på toaletten i skolan fick jag panik. Jag grät och skakade. Sen torkade jag tårarna och kollade mig själv i spegeln, tränade på ett leende. Jag kände inte ens igen mig is pegeln, som om det var nån annan som kollade tillbaka på mig i spegeln. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0