Skola.. Hatar det men Mando imorn

Jag gick till skolan imorse men stannade hemma efter lunch. Jag känner mig extremt stressad om skolan. KONSTANT. Jag är hela tiden orolig över läxor sen är jag så orolig och ångestladdad över imorgon...Mando... Äta lunch där är inte roligt, jag blir så triggad av att vara där. När jag var på hdv fuskade jag och det kommer liksom med omgivningen. Jag fuskar inte här för hemma är det fritt och jag känner mig inte tvungen att fylla måtten så då känner jag inte att jag "fuskar" men på mando vill Hon att jag gör det. Där skriker Hon på mig... Om kcal..fett.. 
 
Nu sitter jag och äter kikärtsgröt med mandelmjölk o russin med lite indisk kryddning, nejlika, kanel och lite ingefära <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0