Söndag

 
Hela söndagen mådde jag illa. ingenting tilltalade mig. Jag var rastlös och mådde dåligt. Jag hade inte skrivit nåt på nån av uppsatserna. Jag gick upp sent, ville inte äta frukost. Åt inte 10 mellis även om det fanns 2 super-duper goda bröd att äta, både finskt rågbröd och kryddbröd. Men det äcklade mig liksom. Så jag och min mamma gick och handlade på Coop. Det stressar mig alltid, finns så mycket att välja på.. Beslutsångest. Det finns hur många olika sorters fil som helst. Jag får tydligen inte äta soya yoghurt för min behandlare... Men jag äter Verum Hälsofil. Iallafall nu skulle jag välja smak och det blev vinbär&blåbär. 
(Btw, den var INTE god...)
Sen panik över allt. Skola, mat, min lathet, kläder, pengar... Julen, Halloween.. Gahhh!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0