Stormen Sandy

Jag bodde i NY när jag var 7-9 år, på ön City Island. Utkanten av Bronx, NY. Under natten var City Island precis i stormens öga, hus blev förstörda och sedan igår så har många av mina vänners hus blivit översvämmade av vatten. Resturanger har blivit helt förstörda. My heart goes out to you <3 Jag gråter av tanken av om nån skulle blivit skadad. 14 personer har redan dött. Och hur kommer det bli efteråt? USA har problem med pengar som det är. Kommer de hjälpa alla som kommer vara utan hem eller det de haar kvar är skadat. Hur gör de med skolor, resturanger och alla andra platser? Jag var på City Island i Januari 2012, det var redan då övergivna hus, sprickor  i marken och folk har verkligen blivit påverkade av den ekonomiska krisen.
 
City Island
 
New Ark, Subway (NY)
 
Statue of Liberty
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0