STRESS och svårt hemma

Min pappa var på mig imorse, han trodde att jag inte ätit frukost. Sen var han på mig om 10 mellis. Han tror att jag fått ett återfall...igen.. Men jag håller FAKTIST på att återhämta mig från ett... Det är så jobbigt när nån tror att man är sämre än vad man är.. eller liksom när man verkligen försöker och försöker, men änddå tror de att det går dåligt..
 
Aja, skola igen idag. Med svart läppar igen <3 Jag hade panik imorse. Har typ alltid panik på morgonen..Men idag var värre.
1. Pappa bråkade på mig om mellis och frukost osv osv
2. Hade typ inga kläder att ha på mig, allt känns fel..
3. Sminket VILLE inte fungera -.-
4. Gröten var inte så god..
 
Men idag gick ändå bra(hittils). Lång dag... Första tisdagen som jag gått hela dagen på läänge. Men det var många lektioner. Mycket stress. Har två prov och två inlämningar den här veckan.. STRESS. Snart är det iaf HÖSTLOV <3 <3 <3 HALLOWEEEEEN! Men nu ska jag inte ta ut något i förskott här. Idag är tisdag.. Bara tisdag. Ska gå och fika med min behandlare pm en kvart. Wish me good luck...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0