Tillbaka

Nu är jag hemma från landet och har precis ätit middag. Det blev bönburgare med quinoa, mangosalsa och sallad.
Det var tevligt på landet. På fredag kom vi sent så vi åt middag sen åt jag kvällsmål och gick och la mig.
Lördag sov jag till 9.30, har inte sovit så länge på snart ett år. Så jag åt bara frukost och inte 10 mellis, det blev fil med bär coh havrefras <3 Det är såå mys att äta det på landet. jag satt och målade med en stor kopp te och fil frukost. Kan det bli mycket bättre???
Sen kollade jag på Mad Men, den är såå jävla bra! Jag blev lite inspirarad så jag klädde ut mig till hemmafru med förkläda och bakade kanelbullar. 
Jag åt min favorit lunch, boulletter med lingonsyt och potatis <3 
På kvällen pluggade jag lite, uppsats och franska. Sedan kollade jag, pappa och mamma på We'll Take Manhattan. En film med Kaken Gillan, om en brittisk model och fotograf som åker till Manhattan. Så bra och fiin! 60's <3
Karen Gillan i We'll Take Manhattan

På söndag hade jag lite panik för att jag kände mig.. Ja..stor. Så åt lite frukost och kollade på Mad Men igen. Sen spenaderade jag resten av förmiddagen med att måla och rita. Till lunch åt jag soppa med kantarellmacka. GOTT! Målade lite till och sen bakade jag småkakor. Vid 14 åkte jag och pappa för att plocka svamp <3. Såå mys i skogen 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0