What I do??

När jag mår skit så har jag några saker som antingen lyfter upp mig eller bara får mig på lite bättrehumör/får jag att slappna av
 
Lugnar ner mig:
  • Stark, stor kopp svart kaffe och Twin Peaks med min värmefilt
  • Lägga mig och kolla på My So-Called Life i soffan
  • Prata ut med Ola eller min pappa
  • Att måla elelr teckna
  • Att gå själv till Matteus Vägen och gå runt i skogen på mitt landställe
 
 
Lyfter upp mig:
  • Frida Kahlo eller något som inspirerar mig till att måla/teckna
  • Rookie Mag
  • Lyssna på Elsa Billgrens sommarprat
  • Stort sammanbrott sen att vila
  • Måla
 
 
Får mig att överleva:
  • Sminka mig och göra mig fin när jag känner mig ful
  • Skriva/rita i min dagbok
  • Vila med en kopp te
  • Min favorit tröja, Tant-Tröjan <3 
 
 
(Älskar små söta grisar)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0